Klik bij het product dat je wilt bestellen op de button ‘bestellen’. Het product wordt dan automatisch in je winkelwagentje geplaatst. Ga dan door naar het betaalproces via de knop ‘afrekenen’ of shop verder door op de knop ‘verder winkelen’ te klikken. Je komt dan automatisch weer in de webshop terecht.
BESTELLING WIJZIGEN TIJDENS HET BESTELPROCES
Je kunt tijdens het winkelen op elk gewenst moment de inhoud van je winkelwagentje bekijken en evt. items verwijderen of qua aantal wijzigen. Heb je aantallen gewijzigd, klik dan op ‘bijwerken’, het nieuwe totaalbedrag wordt dan automatisch herberekend.
BESTELPROCES AFRONDEN
• Klik op de knop ‘afrekenen’ in de winkelwagen en volg de aangegeven stappen om het bestel- en betaalproces af te ronden.
• Vergeet niet een evt. afwijkend verzendadres op te geven, een evt. kortingscode in te vullen en akkoord te gaan met de algemene voorwaarden.
• Als je het bestelproces hebt afgerond ontvang je op het bij je persoonlijke gegevens ingevulde emailadres een bevestiging en factuur van je bestelling.
BESTELLING WIJZIGEN NA BETALING
Heb je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je ‘m toch wijzigen, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling al is aangeboden aan PostNL kunnen wij helaas niets meer wijzingen.
Indien je een bewijs van betaling kunt sturen (bijv. screenshot) sturen we e.e.a. diezelfde dag nog op.
BESTELLING ANNULEREN
Het je je bestelling afgerond en betaald, maar wil je ‘m toch annuleren, neem dan z.s.m. contact met ons op. Indien je bestelling nog niet is aangeboden aan PostNL kunnen wij probleemloos annuleren. Wij storten het bedrag naar je terug. Indien je bestelling al is aangeboden aan PostNL kunnen wij helaas niets meer wijzingen. Stuur de producten na ontvangst dan z.sm. retour, wij zullen het bedrag dan na retourontvangst naar je terugstorten. Meer informatie vind je onder Retourneren & Ruilen.
VRAGEN OVER BESTELLEN
• Zijn de producten in mijn winkelwagen voor mij gereserveerd?
Het is helaas niet mogelijk artikelen te reserveren via je winkelwagentje. Producten uit de webshop blijven voor iedereen beschikbaar, ook al liggen ze in je winkelwagen. We houden voldoende voorraad van alle producten, maar in bijv. bij een aanbieding kan het voorkomen dat we uit voorraad lopen.
• Ik kan geen artikelen in mijn winkelwagen leggen, hoe kan dat?
Dit kan betekenen dat de beveiligingsinstellingen van je browser aangepast moeten worden. Mocht je er niet uitkomen, neem dan gerust contact met ons op.
• Ik heb geen bestelbevestiging/factuur ontvangen, hoe los ik dit op?
Wij adviseren je je spamfilterinstellingen te controleren en aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact met ons op.